torstai 19. joulukuuta 2013

Englantia ja Matikkaa!!!!!

Tänään  oli A-ryhmällä enkkua ja  matikkaa B-ryhmällä. Tänään linnan ateria tarjosi meille tonnikalapastaa se oli ihan hyvää. Tänään oli myös musiikkia me harjoteltiin joululaulajaisia varten pari laulua ne ei ollut ollenkaan vaikeita.









T:)                                Siiri   :)                                                                                                 Rosanna :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti