Tänään oli A-ryhmällä enkkua ja matikkaa B-ryhmällä. Tänään linnan ateria tarjosi meille tonnikalapastaa se oli ihan hyvää. Tänään oli myös musiikkia me harjoteltiin joululaulajaisia varten pari laulua ne ei ollut ollenkaan vaikeita.
T:) Siiri :) Rosanna :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti