Tänään oli vatupassi tunti ja musiikin tunti musiikin tunti oli omassa luokassa koska musiikin opettajamme Tatu vietti luokkansa kanssa pikkujouluja. Tänään oli ruokana: kanakastiketta ja rii5iä se oli ihan hyvää !
T::Siiri Noa Rosanna!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti