tiistai 17. joulukuuta 2013

Tänään oli vatupassi tunti ja musiikin tunti musiikin tunti oli omassa luokassa koska musiikin opettajamme Tatu vietti luokkansa kanssa pikkujouluja. Tänään oli ruokana: kanakastiketta ja rii5iä se oli ihan hyvää !





T::Siiri     Noa   Rosanna!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti