tiistai 3. joulukuuta 2013

Luistelua

Eilen olimme luistelemassa hakio-hallilla.Ne jotka halusivat pelata saivat pelata lätkää. Mutta päivän kohokohta oli että... kenellekkään ei käynyt mitään!Eilen ruokana oli spagettia ja kastiketta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti