Tänään olin itse luotsaamassa Seminaarin tyttöjoukkuetta salibandyhallilla koulujen välisissä peleissä. Voitimme kummatkin pelit. Huomenna karsintapelit jatkuvat ja finaalit pelataan tammikuussa.
Kun tulin peleistä koululle, oli luokka koristeltu mukavan jouluiseksi. Tontut olivat jonossa ikkunoissa ja lumihiutaleet leijailivat niiden päällä. Kaunista! Oppilaat olivat kuuntelemassa Unicefin lähettilään kertomusta siitä miten meidän Unicef-päivän rahoja on käytetty auttamaan kehitysmaiden olosuhteita. Koulummehan sai kerättyä Unicefille yli viisituhatta euroa rahaa!
Puolikkaan ryhmän tunnilla käytiin keskustelua käyttäytymisestä ja pelattiin matikkapelejä. Koulua on jäljellä enää reilu viikko ja vielä pitäisi jaksaa olla fiksusti. Tontutkin kurkkivat ja nyt meitä vahtii kokonainen armeja ikkunalla.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti