keskiviikko 4. joulukuuta 2013

Seinillä nyt

Kun lähdet kiipeämään C-rakennuksen portaita ylöspäin kohti henkilökunnan taukotilaa ja meidän luokkaa, niin törmäät Amazonin sademetsään. Ja sieltä löytyy kyllä jos jonkinlaista eläintä. Lisätietoa eläimistä löytyy tietolapuilta kuvan vierestä. Kolmosten yhteistyössä tekemää "tilataidetta"!
 

Näyttää siltä, että jouluun on enää kolme viikkoa! Oppilaat keksivät joulukalenterin luukkuihin kukin oman tonttujumpan ja -runon. Lisäksi päivittäin arvottu kalenterin avaaja saa jotain muutakin. Ihmeellisintä tässä on ehkä se, että jokaiselle oppilaalle riittää oma luukku kun 21. päivä on koululla vielä joululaulajaiset ja todistustenjako.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti