tiistai 3. joulukuuta 2013

Vatupassitunti ja pikkujoulujen suunnittelua

Tänään aloitinkin päivän Quest-ohjelman Vatupassi-tunnilla. Se toimi mielestäni hyvin. Leikimme hedelmäsalaattia ja James Bond -kahvinkeitin -varies -leikkiä aluksi. Sitten mietimme ideavirtana ryhmissä mihin tarvitsemme muita ja mihin muut tarvitsevat meitä. Lopuksi teimme ristikon luokan oppilaiden nimistä.

Matikassa jatkettiin kellonaikojen harjoittelua ja äidinkelessä harjoiteltiin yhdyssanoja. Nämä ovat tämän vuoden viimeiset ns. tärkeät asiat, jotka on vielä jaksettava opetella. Suunnittelimme myös hieman ensi viikon Talent-päivää, joka on 11.12. Sovimme, että tuolloin on pikkujoulut ja pienissä ryhmissä tuodaan yhteiset eväät. Oppilaat sopivat jo hieman keskenään tuomisia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti