torstai 30. tammikuuta 2014

30.1.2014

Ekalla tunnilla oli A Ryhmallä oli matikkaa ja  b ryhmä oli kotona. Toisella tunnilla oli vatupassi tunti. Kolmannella tunnilla oli A ryhmällä englantia ja B ryhmällä matikkaa. Tänään oli äidinkielen koe. Tänään julkaistaan kaksi Talent kilpailijaa jatkoon.

terveisin: järjestäjät

Ope jatkaa:

Toinen Talent-kilpailun jatkoon menijöistä oli meidän luokalta! Onnea!
Koko koulun Talent-tapahtuma on 21.2. Silloin jokaiselta luokka-asteelta tulee kaksi esiintyjää esittelemään taitojaan ja 1.-3.luokkalaisista yksi Talentti-esiintyjä pääsee esiintymään koulun vihkiäisiin 14.3. Myös 4.-6.luokilta yksi oppilas pääsee vihkiäisiin esiintymään.

Huomenna on kirjallisuuspalkki! Muistattehan kirjat ja tehtävät!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti