Tämä blogi toimii avoimena tiedotuskanavana koulusta koteihin. Blogista voi tarkistaa esimerkiksi läksyt, jotka järjestäjät kirjaavat blogitekstiin päivittäin. Tiedot tulevista tapahtumista ja liikunnasta ovat oikealla sivupalkissa. Blogissa ei mainita nimiä eikä muita henkilökohtaisia tietoja, koska blogi on kaikkien luettavissa. Oppilaat ovat nyt alkaneet itse päivittää blogia, jolloin he ovat halunneet laittaa nimensä kirjoituksen perään.
tiistai 11. helmikuuta 2014
Netti asiaa!!!!!!!!
Tänään puhuimme miten netissä toimitaan. Sen jälkeen menimme syömään. Sekä sovimme 7 kultaista netti sääntöä sekä 7 huonoa esim. voit mennä eri sivustoille vanhempien luvalla. Ruokana oli kalakeittoa. Sen jälkeen oli a-ryhmällä äikkää ja b-ryhmällä enkkua. Laitetaan nettiohjeet tänne blogiin kun saadaan ne valmiiksi.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Hei!
VastaaPoistaViimeisellä tunnilla olikin pikamuutos kun musatunti oli peruttu ja pidettiin oman luokan tunti. Saatiin tehtyä kaikki kirjaesitelmät ja lopuksi jäi aikaa koota 3c:n netiketti yhdessä. Oppilailla on mielestäni säännöt suhteellisen hyvin tiedossa, mutta toisinaan on vaikea tietää mitä pitäisi tehdä erilaisissa tilanteissa. Aina kannattaa kysyä apua vanhemmilta ja kertoa heille, jos nettipeleissä tai sosiaalisessa mediassa tapahtuu jätain epämukavaa tai outoa. 3c:n laatima netiketti on nyt nähtävissä blogin oikeassa sivupalkissa.
t:Jenni -ope