Tulimme kouluun viikon loman
jälkeen. Ensimmäinen tunti oli uskontoa ja toinen tunti oli äidinkieltä.
Sen jälkeen oli välitunti
paitsi järjestäjät jotka kokosivat telinevoimistelu rataa.
Sitten ruokailu ruuaksi oli proileri
kastiketta ja perunaa.
T:Aleksi.v JA Akusti
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti