maanantai 3. maaliskuuta 2014

Tunnelma loman jälkeen


Tulimme kouluun viikon loman jälkeen. Ensimmäinen tunti oli uskontoa ja toinen tunti oli äidinkieltä.

Sen jälkeen oli välitunti paitsi järjestäjät jotka kokosivat telinevoimistelu rataa.


Sitten ruokailu ruuaksi oli proileri kastiketta ja perunaa.

T:Aleksi.v JA Akusti


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti