torstai 27. maaliskuuta 2014

Everything nice

Tänään ekalla tunnilla oli matikkaa.Tunnila me tehtiin murtoluku lukusuoria.Sitten oli musan tunti.Tunnilla me opiskeltiin Piano ja Forte äänen sävyjä. Sitten oli ruokailu. Ruokana oli kananugetteja ja perunamuussia sekä kananugeteille kastiketta.

Sitten tässä vähän ajatuksia eilisestä saksalaisoppilaiden vierailusta:

"Oli hauskaa puhua niille eri maata"

"Meillä tajus se toinen tosi hyvin."

"Se oli vähän outoa ja haastavaa."

"Oli kauheen kivaa kun ne oli eri maasta."

"Kommunikointi oli vaikeeta kun se meidän ei puhunu ollenkaan mitään."

"On varmaan vaikeeta kun on eri maasta, mutta ne oli kaikki tosi kivoja. Niillä oli varmaan koti-ikävä, mutta ne ei näyttäneet piittaavan siitä silti."

"Oli hauska kun niiden kanssa piti puhua englantia."

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti