keskiviikko 1. huhtikuuta 2015

Aprillia

Tänään aloitimme ensimmäisen yhteisen oppitunnin hieman erikoisella kokeella, joka paljastuikin sitten aprillipilaksi. Sen jälkeen oli hieman hankalaa olla vakavissiin minkään tehtävän suhteen. ;)

Liikuntatunnilla tehtiin temppuja rekillä, permannolla, renkailla, köysissä ja ponnahduslaudalla + arkulla.

Viimeisellä tunnilla treenasimme 4.luokkien kuoron kanssa Ismo Savimäen johdolla huomista pääsisäiskirkkoa varten. Sillä aikaa loput 4c:n ja 4d:n oppilaat tekivät runoja Jukan kanssa.

Läksy:

Matikka: s. 62-63 tehtävät loppuun ja mökki 28

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti