Tänään aloitimme ensimmäisen yhteisen oppitunnin hieman erikoisella kokeella, joka paljastuikin sitten aprillipilaksi. Sen jälkeen oli hieman hankalaa olla vakavissiin minkään tehtävän suhteen. ;)
Liikuntatunnilla tehtiin temppuja rekillä, permannolla, renkailla, köysissä ja ponnahduslaudalla + arkulla.
Viimeisellä tunnilla treenasimme 4.luokkien kuoron kanssa Ismo Savimäen johdolla huomista pääsisäiskirkkoa varten. Sillä aikaa loput 4c:n ja 4d:n oppilaat tekivät runoja Jukan kanssa.
Läksy:
Matikka: s. 62-63 tehtävät loppuun ja mökki 28
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti