maanantai 11. toukokuuta 2015

11.5.2015

Aamulla oli uskontoa ja siinä käsittelimme perhejuhlia, kaikkien piti kumittaa kirjat ja palauttaa ne Jennille.Sitten Veeran kissa tuli käymään ja se piiloutui kaapin taakse se saatiin onneksi kiinni.Ruokana oli possukastiketta, pehmeää leipää, salaattia ja perunaa.B-ryhmän enkun ja a-ryhmän matikan jälkeen Iidan kissa tulee käymään ja harjoittelemme Mexikon pikajuna laulua jonka esitämme 4e luokalle Syöksynsuun leirikoulussa!


Kirjoitti:Eero :):):)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti