tiistai 19. toukokuuta 2015

Kalakeitto

Tänään meidän luokka tutustui poikaan, nimeltään Joona. Tosi mukava poika. Tänään myös jotkut meistä pääsi esittämään pretsit. Miten otsikosta huomaa, tänään oli ruokana kalakeittoa. Myös sai valita jälkituuaksi baananin, appelsiinin tai omenan. Me harjoiteltiin meidän esitystä, mitä me esitetään syöksynsuussa 4E-luokalle. Oli mukava koulupäivä.

Läsynä:

Matikka mökki 42
Voit jatkaa prezi-työtä vielä kotona

Naurava kaksikko MN

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti