maanantai 4. toukokuuta 2015

En tiiä mitä kirjotan

Tänään oli ruokana lihapullia ja perunamuussia. Me katsoimme myös tekemiämme elokuvia. Läksyksi tuli enkkua. Meillä oli myös musiikkia loppu tunnilla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti