perjantai 29. toukokuuta 2015

Hyvää kesälomaa ja tervetuloa 5 ceelle

Perjantaina teimme kortit rinnakkaisluokille ja uusille oppilaille. Niiden myötä ope toivottelee kaikille oikein rentouttavaa kesälomaa!


4c:n kylvämät siement kasvoivat näin suuriksi taimiksi kuukauden aikana. Ruohosipuli, herne, basilika ja persiljä lähtivät keälomalla opettajan kotiin. Siellä niillä on edessä kouliminen. Kasvattaja vaihtaa alaa lapsista kasveihin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti