Tänään päivä alkoi äänekkäästi, koska palohälytin soi ja jouduimme lähteä ulos ulkokentälle. Mutta sitten selvisi että b-osan ruokalassa kärähti/räjähti.Mutta kukaan ei kuollut. Sori lyhyys..... no ei ny!!!!!!! Juu ja nyt mä vasta lopetannnnn.XD :)
Läksyt:
Tee huomiseksi MITEN OSAAN-testi!
Muista varustautua huomiseen pyöräretkeen sään mukaan!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti