tiistai 5. toukokuuta 2015

ÄÄNTÄ KEHHIIN!!!

Tänään päivä alkoi äänekkäästi, koska  palohälytin soi  ja jouduimme lähteä ulos ulkokentälle. Mutta sitten selvisi että b-osan ruokalassa kärähti/räjähti.Mutta kukaan ei kuollut. Sori lyhyys..... no ei ny!!!!!!! Juu ja nyt mä vasta lopetannnnn.XD :)

Läksyt:

Tee huomiseksi MITEN OSAAN-testi!

Muista varustautua huomiseen pyöräretkeen sään mukaan!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti