torstai 7. toukokuuta 2015

Se vähän erilaisempi torstain alku

Aloitimme päivän katsomalla eilisen retken kuvia, eli olimme siis Kissankulman eläinpihalla kirjoitimme myös muille nelosille matkakuulumisia. Sitten tutustuimme lastenoikeuksiin, koska teemme niistä kuvis työn. Seuraavaksi jakaudumme ryhmiin ja sitten laitamme hihat heilumaan kuvis työn parissa.

T:Siiri ja Rossu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti