keskiviikko 20. toukokuuta 2015

seko poldsi päivä

Tänään meillä oli liikunnassa pesistä .Meidän luokkaan" tuli kaksi uutta oppilasta" toisella oli kovakilpi ja toisella oli tosi kova ääni toisen nimi oli Elli ja Sulo. Ruokana oli makaroonia ja jauheliha kastiketta.

Läksy:

Matikka: s. 96-97 loppuun ja mökki 43



                                                                         T:NEA(:

Elli kaikkien kaveri

Sulo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti