keskiviikko 13. toukokuuta 2015

Kuvauksia ja pelailua

Tänään kuvasin Liikkuva koulu-välipalaliikuntakortteja oppilaiden kanssa aamulla. Sen jälkeen meillä oli liikunnassa sisäpesistä ja sulkista. Sää oli ihan ok, mutta olimme jo päättäneet jäädä sisälle. Pelailu oli kivaa. Nyt pesisksen säännöt on kerrattu ja toivottavasti pääsemme seuraavilla kerroilla pihalle.

Tänään ei tullut läksyä!

Hyvää helatorstaita kaikille!

Perjantaina on oppilaskunnan kirppari.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti