Tänään teimme kakenlaista kuten:
-esiteltiin loput lemmikkiesitelmät
- Pepe-kani esittäytyi
- palautettiin yllin ja äidinkielen kirjoja
- tehtiin neulontatöitä loppuun
- kuunneltiin musiikkia
- juteltiin arvioinnista
- suunniteltiin palkintotunteja (nyt 1 oppitunti + 50 min.)
- laulettiin kevätjuhlan yhteislauluja
- suunniteltiin kasvion päivittämistä
Läksy:
Ota kasvio kotiin.
Mieti minkä elokuvan haluaisit katsoa.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti