perjantai 22. toukokuuta 2015

Terveiset Syöksynsuun leirikoulusta

Yhteinen kertomus :

Olimme yötä eilen Syöksynsuussa.Siellä pelattiin pingistä. Me melottin. Jukka-ohjaaja teki kanootilla sukellustempun. Voitimme 4e:n jalkapallopelissä. Olimme saunassa ja uimassa. Vesi oli tosi kylmää. Ryhmäpainostuksella saimme Jukankin uimaan. Ja monet muutkin uskaltautuivat sukeltamaan veteen.Grillasimme makkaraa. Paistoimme vaahtokarkkeja. Siellä oli tietomiekkailu. Ja saimme tosi hyvää ruokaa. Illalla esitimme Meksikon pikajunan, Vino-shown ja ja uutiset. Kaikki eivät heti saaneet nukuttua. Yöllä kuului omituisia ääniä.
Harjoiteltiin ampumaan jousipyssyllä.

Saatiin melontaohjeet.
Melontaa
Tietomiekkailu

Iltaohjelman aloitus.

Kotimatkan pyöräletka



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti