tiistai 12. toukokuuta 2015

12.5.2015

Tänään aloitimme B-ryhmän kanssa äikällä. Sen jälkeen Outi ope tuli kertomaan,että meille tulee uusi oppilas joka on poika meidän koulusta. Kävimme poikien kanssa moikkaamassa häntä. Sitten teimme prezejä. Sitten oli ruokailu ja ruokana oli kalaa. Nyt on välkkä ja enkun koe.

t. Aleksi ja Eero

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti