tiistai 26. toukokuuta 2015

26.5.2015 TIISTAI

Tänään me menimme hämeensaareen. Sielä oli urheilupäivä. pelasimme norsupalloa,pesäpalloa ja myös heitimme frisbiitä. emme ehdi enepää kirjoittaa,koska lähdemme enkuntunnille


kaj ja matias

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti