tiistai 11. elokuuta 2015

Loma loppu ja koulu alkaa

Tänään oli ensimmäinen historian tunti. Historian tunnilla tutustuttiin Katri Vihtilään. Ja saimme historian vihkot.Katsoimme kasviot, koska loman aikana piti kerätä kaikki A-listalta jääneet kasvit ja B-listalta vähintään kaksi kasvia. Kasveja yhteensä koko luokalla oli todella paljon. Kohta varmaankin ei ole Hämeenlinnassa enää kasveja jäänyt kuin pari kappaletta. XD        


Läksyt:

HI: Kirjoita "Oma historiani" vihkoon
BG:

Kuningas-kubbe

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti