Eka tunnilla meillä oli musaa Outi Tammisen kanssa. Sitten oli välkkä. Tokalla tunnilla oli Hissaa. Me puhuttiin Tollundin miehestä. Tutkimme Tollundin miestä ja Jenni kysyi meiltä kysymyksiä Tollundin miehestä Socrativen avulla. Sitten oli ruokailu. Ruokana oli perunaa ja jauhelihakastiketta. Sitten oli matikan tunti. Saimme uudet Tuhattaituri 5a kirjat. Nyt on välkkä ja seuraavaksi enkun tunti.
Kirjoittajat: Aleksi K. ja AKUSTI
Läksyt:
HI: Tee kirjoitelma Tollundin miehen viimeisestä viikosta.
MA: S.6 loppuun ja kotitehtävä 1. (Muista 17.8 kertotaulutesti!!!!!!!!!!)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti