maanantai 10. elokuuta 2015

Koulu alkaa!

Tapaamme koulun pihalla klo 9.00. Olen teitä vastassa 5c-kyltti kourassa ja Seminaarin koulun t-paita päällä! Nähdään pian!

Koulu päättyy tiistaina klo 12.15


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti