tiistai 25. elokuuta 2015

Tiistai

Tänään tulimme kouluun 10.30. Tänään luokassamme kävi terveyden huoltaja:Katri Jakku. Katri Jakun jälkeen tuli luokassamme käymään Raimo Mattila. Tokalla tunnilla oli matikkaa. Jotkut tekivät matikan kertolaskutestin. Menimme sitten syömään. Ruokana oli kalapaistosta,perunaa ja salaattia. 12.15 alkoi välkkä.Välkän jälkeen teimme kuvis jutut loppuun. Sen jlkeen me tehtiin QR- koodeja. koulu loppui 14.30

LÄKSYT.
Matikka s.24 kt. 1-2

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti