T:5c:n järjestäjät
Tämä blogi toimii avoimena tiedotuskanavana koulusta koteihin. Blogista voi tarkistaa esimerkiksi läksyt, jotka järjestäjät kirjaavat blogitekstiin päivittäin. Tiedot tulevista tapahtumista ja liikunnasta ovat oikealla sivupalkissa. Blogissa ei mainita nimiä eikä muita henkilökohtaisia tietoja, koska blogi on kaikkien luettavissa. Oppilaat ovat nyt alkaneet itse päivittää blogia, jolloin he ovat halunneet laittaa nimensä kirjoituksen perään.
lauantai 15. elokuuta 2015
Päivä Ahvenistolla
Tänään olimme Ahvenistolla, koska meillä oli liikuntapäivä. Ensimmäisenä me juoksimme Apparan järvilenkin. Kun olimme juosseet ja jotkut kävelleet lenkin niin ne jotka halusivat saivat yrittää parantaa aikaansa. Ne jotka eivät halunneet juosta lenkkiä toista kertaa niin ne aloittivat jo lentopalloa. Kun molempien luokkien eli 5c ja 5d kaikki oli kasassa niin sitten lenkiltä tulleet hyppäsivät joukkueisiin ja sitten pelattiin hetki lentopalloa ja sitten mentiin maauimalaan uimaan. Kun uinnit oli uitu niin sitten lähdimme pyöräilemään takaisin koululle. Kun olimme saapuneet koululle niin menimme syömään ja sitten oli välkkä ja sitten on äikkää.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti