lauantai 15. elokuuta 2015

Päivä Ahvenistolla

Tänään  olimme Ahvenistolla, koska meillä oli liikuntapäivä. Ensimmäisenä me juoksimme  Apparan järvilenkin. Kun olimme juosseet ja jotkut kävelleet lenkin niin ne jotka halusivat saivat yrittää parantaa aikaansa. Ne jotka eivät halunneet juosta lenkkiä toista kertaa niin ne aloittivat jo lentopalloa. Kun molempien luokkien eli 5c ja 5d kaikki oli kasassa niin sitten lenkiltä tulleet hyppäsivät joukkueisiin ja sitten pelattiin hetki lentopalloa ja sitten mentiin maauimalaan uimaan. Kun uinnit oli uitu niin sitten lähdimme pyöräilemään takaisin koululle. Kun olimme saapuneet koululle niin menimme syömään ja sitten oli välkkä ja sitten on äikkää.


T:5c:n järjestäjät

Läksyt:päällystä matikan kirja ja harjoittele matikankertotaulutestiä joka on maanataina.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti