Sen jälkeen menimme katsomaan medän kummioppilaitamme joidenka kanssa teimme palapelejä ja hienoja maalauksia. Sitten ruokailussa oli riisipiirakoita,mansikkakiisseliä ja kasvissosekeittoa:(:(!
Sitten oli enkkua ja äikkää!!!!!
A-ryhmä enkku s.20 koko sivu ja s.16 teht.10
B-ryhmä äikkä s.15 teht.4
Hissa kysy minkälaista isovanhemmillasi oli koulussa.

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti