keskiviikko 26. elokuuta 2015

Hienot maalaukset:DDD

Ensimmäisellä tunnilla meillä oli Katri Vihtilän hissan tunti, siellä teimme tietokoneilla ryhmätöitä.
Sen jälkeen menimme katsomaan medän kummioppilaitamme joidenka kanssa teimme palapelejä ja hienoja maalauksia. Sitten ruokailussa oli riisipiirakoita,mansikkakiisseliä ja kasvissosekeittoa:(:(!
Sitten oli enkkua ja äikkää!!!!!







A-ryhmä enkku s.20 koko sivu ja s.16 teht.10
B-ryhmä äikkä s.15 teht.4
Hissa kysy minkälaista isovanhemmillasi oli koulussa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti