maanantai 31. elokuuta 2015

KIVA-KOULU HAASTE!

Tänään b. ryhmällä oli matikkaa ja a. ryhmällä ei ollut silloin tuntia koska ne tulivat 9.20 kouluun. Sitten a. ryhmä tuli kouluun ja b. ryhmä meni enkun tunnille ja a. ryhmällä oli matikkaa. Sen jälkeen kaikilla oli vähän aikaa kuvista ja sen jälkeen kompassia jossa puhuimme jälleen kerran koulukiusaamisesta. Katsoimme kaksi videota joista toisen yritämme liittää tähän blogi tekstiin.

https://www.youtube.com/watch?v=-3GGKLku60Y#t=111

terveisin Iida ja Lotta


LÄKSYT:
matikka: s28 kt1B
B ryhmä enkusta: lue kpl2, s.23 teht 4 s. 24 teht 7

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti