keskiviikko 19. elokuuta 2015

KIVA KOULU

Tänään aloitettiin mukavalla historialla. Historian jälkeen teimme KiVa kompassia. Sitten meillä oli äidinkieletä. nyt meillä on toinen tunti äikkää. sitten meillä on enään musiikkia.

LÄKSYT:

Äidinkieli B-ryhmä  s.14 tehtävät 2-3
Historia tuli moniste

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti