Tänään aloitettiin mukavalla historialla. Historian jälkeen teimme KiVa kompassia. Sitten meillä oli äidinkieletä. nyt meillä on toinen tunti äikkää. sitten meillä on enään musiikkia.
LÄKSYT:
Äidinkieli B-ryhmä s.14 tehtävät 2-3
Historia tuli moniste
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti