tänään tulimme kaikki kouluun 9.20. Ekalla tunnilla me pelattiin kivapeliä. Tokalla tunnilla meillä oli Historiaa. Historian jälkeen menimme syömään. Ruokana oli kebakkoa ja perunamuusia. Ruokailun jälkeen meillä oli matikkaa. Saimme jäädä välkäksi sisälle pelaamaan Kivapeliä. Tänään lähti myös toinen jumppapallo rinnakkais luokalle. 12 välkän jälkeen meillä oli Englantia. Pääsimme koulusta 13.30. Osalla oli A2-kieli.
Läksyt:
Historia s.21 mieti vastaus kysymyksiin ja kirjoita ne vihkoosi.
Englannista emme vielä tiedä.
Kirjoittajat Akusti ja Juliana :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti