Tänään tulimme kouluun 8.30 . Ensimmäisillä kolmella tunnilla kierettiin liikunnallisia pisteitä.Sen jälkeen oli luku tunti jossa luettiin hyvä kirjoja esim.konstaa,simpsoneita,aku ankkaa,lassea,nuija päiväkirjoja.Sen jälkeen oli ruokailu rukana oli pallermon pastaa.
LÄKSY A RYHMÄ ÄIDINKEILI S.15 .TEHT 4
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti