perjantai 28. elokuuta 2015

pearbanaanipastilli:DDD

Tänään tulimme kouluun 8.30 . Ensimmäisillä kolmella tunnilla kierettiin liikunnallisia pisteitä.Sen jälkeen oli luku tunti jossa luettiin hyvä kirjoja esim.konstaa,simpsoneita,aku ankkaa,lassea,nuija päiväkirjoja.Sen jälkeen oli ruokailu rukana oli pallermon pastaa.









LÄKSY A RYHMÄ ÄIDINKEILI S.15 .TEHT 4

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti