Torstai alkoi musiikilla. Musiikin tunti oli rauhallinen. Opettelimme kuppilaulun ja lauloimme myös mexikon pikajunaa. Sitten oli historiaa, historiasssa käsittelimme Tollundin miestä. Sitten oli matikkaa, matikan tunnilla oli kertotaulutesti niillä jotka eivät ole "kertotaulukuninkaallisia". Seuraavaksi on englantia ja sitten pääsemme koulusta eli 13.30. Tänäänhän ei siis ole A2 kieliä.
T:järjestäjä
LÄKSYT:
¨HI:s.14-15 teht 1-3
MA:s.14 opettele vihreän laatikon sanat
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti