keskiviikko 30. syyskuuta 2015

Keskiviikko

Moi. Tänään me ei tehty melkeen mitään. Ruokana oli kasvisbroileri keittoa joka oli ihan sairaan pahaa. Ainii oli meillä kyl matikan koe joka oli aika vaikee. Me tehtiin jätti piirrustuksia egypti aiheisista tyypeistä. Ja vikalla tunnilla oli musaa. LÄKSYT: Historia: LUE s.30-31 ja tee tehtävät 1-4. Uskonto: Lue kokeeseen. A-ryhmälle tuli enkusta läksyksi ex. 9 p.36, ex. 17 p.39 ja ex. 18 p. 40. B-ryhmälle tuli äikästä läksyks s.40 teht.1.   Mut moikka!

                                                   T:Iiiduliinu ja Sarapara :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti