Tänään aloitimme hissankokeella. Sen jälkeen suunnittelimme herkkupäivää ja oli ussaa. Sit oli välkkä ja bilsaa. Ruokana oli uunikalaa ja perunaa. sit oli vielä enkkua ja matikkaa. Välkän jälkeen on äikkää.
LÄKSYT:
Uskonto: lue s. 92-93 ja tee tehtävät 1-3a vihkoon
Biologia: Lue kappale Aisteista ja täydennä korva-silmä-moniste loppuun
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti