Tänään aamulla meillä oli musiikkia jossa biologiaa jossa pidimme elimistö visan. Sitten oli ruokailu, jossa pli ruokana kasviskeittoa ja lihapiirakoita ja mustaherukka vispipuuroa. Sitten oli äikkää ja sen jälkeen enkkua A ryhmällä ja B ryhmällä matikkaa.
LÄKSYT:
Bilsa: Elimistö moniste loppuun
Äikkä: s. 79 teht. 1-2
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti