torstai 18. helmikuuta 2016

MAHTI PÄIVÄ!!!!!!!!!! :)

Tänään aamulla meillä oli musiikkia jossa biologiaa jossa pidimme elimistö visan. Sitten oli ruokailu, jossa pli ruokana kasviskeittoa ja lihapiirakoita ja mustaherukka vispipuuroa. Sitten oli äikkää ja sen jälkeen enkkua A ryhmällä ja B ryhmällä matikkaa.

LÄKSYT: 

Bilsa: Elimistö moniste loppuun
Äikkä: s. 79 teht. 1-2

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti