Koko viikko olikin yhtä ystävyydenjuhlaa. Torstaina oli oppilaskunnan herrkupäivä ja katsoimme elokuvaa. Perjantaina kirjoittelimme kivoja asioita toisista sydämiin ja mietimme oppilastiimien vaikuttamisalueita. Matikan tunnin jälkeen pelasimme pikkukummien kanssa kaupunkisotaa liikuntasalissa. Pikkukummit olivat tehneet meille hienot sydänavaimenperät.
Lähdin salibandyjoukkueiden kanssa Elenia-areenalle. Seminaarin koulun 3.-4.luokkien pojat voittivat mestaruuden, 5.-6.luokkien pojat saivat hopeaa ja 5.-6.luokkien tytöt pronssia. Ei huono suoritus seminaarilaisilta!
 |
| Pikkukummien tekemiä avaimenperiä |
 |
| Sydämellisiä terveisiä luokkakavereilta |
 |
| Liikuntatunti salissa pikkukummien kanssa. |
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti