tiistai 9. helmikuuta 2016

Laskiaistiistai

Koulu alkoi, jotkut tulivat pyjama päällä kouluun. Ekana oli kuvista sitten ruokailu. Ruokana oli hernekeittoa. Nyt on välkkä ja kohta hissan ja musan tunti.

LÄKSYT: Hissa s.93 t. 5-7

Kirjoitti Aleksi K & Eemu



Repo ja Puppe

Nalle kässäntunnilla

Pupen ja Rimpan selfie

Unilelukissat Säde ja Pilvi, vai Rimppa ja Römppä?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti