maanantai 8. helmikuuta 2016

Kirjeitä ja kirjeitä

Tänään aloitimme enkun tunnilla. Sitten oli matikkaa. Sitten kirjoitimme ystävänpäiväkirjeitä. Nyt on välkkä ja ruokailu. Ruokana oli possukastiketta ja perunaa.

LÄKSYT: LUE HISSAN KOKEESEEN!!!!

kirjoitti: Aleksi K

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti