torstai 4. helmikuuta 2016

luistelua pikkukummien kanssa XD

Tänään aamulla menimme musan tunnille, jossa teimme omia sanoituksia räppeihin.Sen jälkeen oli pikkukummien kanssa luistelua. Sen jälkeen oli ruokailu ruokana oli palermon pastaa. Nyt B-ryhmällä on matikkaa ja A-ryhmällä enkkua :) Sen jälkeen kotiin jee!!!!!


                   Huom!!!! huomenna on luistelua koulun kentällä jos sää sallii:)
Läksyt äi teh 1s.75 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti