Hei lukijat,
Mitäs tässä? Ihan hyvin meillä ainakin. Tänään päivä alkoi pitkällä fysiikan kokeella. Piti siihen harjoitella kyllä kunnolla. Sen voi sanoa. Mutta odotetaan innolla milloin koe palautetaan. Innolla odotetaan omia tuloksia. Sen jälkeen matikkaa. Sitten mentiin luistelemaan. Oli kivaa ja sää oli mahtava. Suositellaan kaikkien mennä nyt ulos. Tekee tosi hyvää. Sitten syötiin ja kohta äidinkieltä.
Läksy: Matikka: Mitä osaan?-aukema loppuun (s. 62-63)
By. Järjestäjät
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti