Puhuimme mm. seuraavista asioista:
- Miten välttää haitaalliseen materiaaliin törmäämisen netissä?
- Mitä pitää tehdä, jos saa kaverilta linkin, jossa on ehkä liian rankkaa materiaalia?
- Millainen on asiallinen selfie?
- Miten voi kerätä todistusaineistoa nettikiusaamisesta?
- Jos haluat tavata ihmisen, johon olet tutustunut netissä, mitä pitää ottaa huomioon?
- Mitä haittaa voi olla, jos näkee raakaa materiaalia netissä?
- Mitä tietoja netissä pitää antaa/mitä ei?
- Mikä on sopiva ruutuaika päivässä? jne.
Läksyt: ei läksyä (ellei Minna antanut enkusta, koska mediapaja venähti)
Muista huomiseksi! Fyken kirjat, suolaista paistettavaa notskille, muutama euro, ulkoiluvaatteet ja reipasta urheilumieltä.
![]() |
| zapparkoodi |

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti