Ekalla tunnilla meillä oli historiaa. Katri ei pitänyt meidän tuntia koska hänellä oli muuta joten Jenni piti meidän historian tunnin. Katsoimme Jennin ottamia kuvia ateenasta. Seuraavaksi oli uskontoa. Meillä piti olla aamunavaus mutta se olikin peruttu. Suunnittelimme myös juhlapyhien julisteita. sitten oli lyhyt välkkä. Välkän jälkeen oli biologiaa. Ja sitten menimme syömään. Ruokana oli lasangettea. Ruokailun jälkeen B-ryhmä meni enkkuun ja A-ryhmä matikkaan. Ja sitten oli vielä iso välkkä. Välkän jälkeen oli äikäntunti ja me luimme vaan meiän salapoliisikirjoja ja sitten loppu koulu tunti.
LÄKSY! :
- Uskonto :oma juhla. Pitää etsiä tietoa
-Historia : s.103 teht.1-2
-Enkku : HARJOTTELE KOKEESEEN!!!!!!!!!
-Matikka : s.72 Kt.1-2 (A-ryhmä)
By: juliana reetta
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti