maanantai 15. helmikuuta 2016

oppilas ryhmiä

B-ryhmällä oli aamulla äidinkieltä,jonka jälkeen menimme kauniisti enkunluokkaan.Enkun tunnin jälkeen meillä oli matikkaa, jossa menimme uuteen aiheeseen (Muista harjoitella kokeeseen!) sen jälkeen oli äidinkieltä, jossa teimme tehtäviä. menimme syömään. ruokana oli spagettia ja jauhelihakastiketta. Nyt meillä on välkkä ja sen jälkeen meillä on oppilaryhmä juttuja. =) HAUSKAA PÄIVÄÄ KAIKILLE!


LÄKSYT:
äikkä: s. 77 teht 4 a ja b.
enkku:lue kokeeseen kertaus tehtävät loppuun start 10 s.113 kokonaan
matikka: harjoittele kokeeseen ( matikan koe on huomennna =3)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti