maanantai 20. elokuuta 2012

20.8. Läksyt ja tiistaina 21.8. on liikennepäivä

Kotitehtävät ma 20.8.

USKONTO: VIHKOTEHTÄVÄ (KAKSI PELISÄÄNTÖÄ)
MATIKKA: MONISTE LUKUJEN HAJOTELMISTA LOPPUUN/TEHT 1. TAI 2. (OSALLE)
KÄSIALA: S. 5 LOPPUUN (jos jäi kesken)

Huomenna tiistaina on poikkeuksellisesti koko luokalla koulua 8.30-13.15 liikennepäivän rastien takia. Klo 10.15 on liikenneturvallisuusluento, jonka jälkeen luokat kiertävät liikenneaiheisilla pisteillä n. klo 13. asti. Koulu loppuu klo 13.15 kaikilla.

Olkaahan tarkkoina liikenteessä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti