tiistai 28. elokuuta 2012

Ikiliikkujat

Olemme nyt keksineet liikkeet koko Ikiliikkuja-lauluun ja saamme sillä varmasti koko koulun lämpimäksi. Laulua saa lauleskella koton, jotta se jää paremmin mieleen. Laitan sanat kirjoituksen loppuun.

Tänään oli pari oppilasta poissa, joten läksyt voi tarkistaa täältäkin:

YLLI: Lukukirjasta lukuläksy s.8-9 ja siihen liittyvä vihkotehtävä
ÄIDINKIELI: Tehtäväkirjas s. 6-7 tehtävät 1 ja 3






Ikiliikkuja

Kello voi pysähtyä
mutta minä en
minä juoksen, konttaan
taikka kävelen
minä kompastun mattoon
ja nousen taas
ei pienet esteet saa
mua lannistumaan.

Minä en pysy aloillani
minun on mentävä jaloillani!
Minä meen ja tuun – ja tuun ja meen
ja kaiken vielä uudestaan teen.

Hitaammat ne kattelee
ja huutelee vähän
rauhoituppa hetkeksi
ja istahda tähän
mutta minä vanhempana
huilailen vasta
nyt on aika nauttia liikunnasta.

Minä en pysy aloillani….
Minä meen ja tuun …

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti