Kotitehtävä viikonlopuksi:
MA: sivu 7 loppuun ja sivu 9 kotitehtävät
SISÄKENGÄT (puuttuu muutamilta)
OPPILASTIETOLOMAKE (puuttuu kolmelta)
TODISTUS (puuttuu kahdelta)
KULMALUKKOKANSIO (puuttuu kolmelta)
Viikko meni nopeasti ja hyvin! Tänään oppilaat ja opettajat 1.-3.luokilta olivat kentällä esittäytymässä ja kuuntelemassa rehtorien esittelyn. Rehtorit muistuttivat hyvistä tavoista koulussa ja erityisesti siitä, ettei meidän koulussa kiusata ketään.
Ruokalajärjestelyt ovat toimineet mukavasti ja useat oppilaat ovat kehuneet Linnan Aterian kouluruokaa oikein maittavaksi. Olen tosi tyytyväinen myös oppilaiden ruokahaluun ja ruokailutapoihin! Muutenkin luokka tuntuu tosi kivalta ja odotan hyvillä mielin tulevia päiviä, viikkoja, kuukausia - vuosia?
Aurinkoista viikonloppua!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti