Luokkaamme oli eilen ilmestynyt kirja ja purkillinen karkkia. Kirjeessä luki:
"Hei Jenni ja kaikki entiset oppilaani. Mukavaa syksyä teille kaikille! T:Leena tässä pikkuisen hyvää, josta ope voi tarjota :)"
Olipas kivat terveiset! Nautiskelimme siis karkit ruokailun jälkeen käsialavihkouurastuksen lomassa. Kiitos Leenalle! Seuraavaksi voisimme puolestamme lähettää Leenalle kirjeen ja terveiset.
Tänään kävimme ensimmäisen kerran kuvataideluokassa ja osa oppilaista ehti tehdä siellä itselleen vesiväripaletin. Maalasimme järjestäjien kanssa luokan kylttiä vielä välitunnillakin. Siitä tuli tosi makea. Näette sen sitten vanhempainillassa.
Tänään on liikenneaiheinen vanhempainilta klo 18.00.
KOTITEHTÄVÄT:
YLLI: vihkotehtävänä miettiä kolme asiaa rakennettua ympäristöä ja kolmea asiaa luonnon ympäristöä omasta pihasta tai lähipuistosta
KÄSIALAVIHKO: sivut 9 ja 10 loppuun.
Huomenna jätetään kaikki kirjat varmuuden vuoksi kouluun, joten en anna huomenna läksyä. Maanantaina kannattaa ottaa reppu mukaan jos sää vaikuttaa sateiselta.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti