torstai 9. elokuuta 2012

Alkutunnelmia

Seminaarin koulun henkilökunta on aloittanut todenteolla urakkansa koululla tällä viikolla. Ennen varsinaista koulun alkua, jokaisen opettajan on kalustettava ja sisustettava luokkansa niillä tavaroilla ja kalusteilla, joita varastoista löytyy. Luokkamme sijaitsee Seminaarin koulun matalimmassa osassa entisessä atk-luokassa. Luokasta on tehty remontoimalla siisti ja kaunis. Luokkaan on asennettu Smart-taulu ja uusi valkotaulu. Kaikkiin Seminaarin koulun uusiin luokkiin on asennettu kokolattiamatot. Sellainen löytyy siis meidänkin luokan lattalta. Matto on mukava ja vähentää kaikuvuutta, mutta vaatii myös erilaista huolenpitoa kuin laattalattia. Luokkaan ei siis saa tulla kengät jalassa ja lattia pitää imuroida tarpeeksi usein. Jokaiselle oppilaalle tuli uuden kalustuksen myötä oma kaappi, jonne laitetaan omat kouluvälineet ja -kirjat säilytykseen. Kalusteita päivitetään ja järjestellään vielä maanantaina. Tiistaina luokan pitäisi olla siinä määrin kunnossa, että voimme aloittaa siellä opiskelun.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti