Tämä blogi toimii avoimena tiedotuskanavana koulusta koteihin. Blogista voi tarkistaa esimerkiksi läksyt, jotka järjestäjät kirjaavat blogitekstiin päivittäin. Tiedot tulevista tapahtumista ja liikunnasta ovat oikealla sivupalkissa. Blogissa ei mainita nimiä eikä muita henkilökohtaisia tietoja, koska blogi on kaikkien luettavissa. Oppilaat ovat nyt alkaneet itse päivittää blogia, jolloin he ovat halunneet laittaa nimensä kirjoituksen perään.
torstai 9. elokuuta 2012
Alkutunnelmia
Seminaarin koulun henkilökunta on aloittanut todenteolla urakkansa
koululla tällä viikolla. Ennen varsinaista koulun alkua, jokaisen
opettajan on kalustettava ja sisustettava luokkansa niillä tavaroilla ja
kalusteilla, joita varastoista löytyy. Luokkamme sijaitsee Seminaarin
koulun matalimmassa osassa entisessä atk-luokassa. Luokasta on tehty
remontoimalla siisti ja kaunis. Luokkaan on asennettu Smart-taulu ja
uusi valkotaulu. Kaikkiin Seminaarin koulun uusiin luokkiin on asennettu
kokolattiamatot. Sellainen löytyy siis meidänkin luokan lattalta. Matto
on mukava ja vähentää kaikuvuutta, mutta vaatii myös erilaista
huolenpitoa kuin laattalattia. Luokkaan ei siis saa tulla kengät jalassa
ja lattia pitää imuroida tarpeeksi usein. Jokaiselle oppilaalle tuli
uuden kalustuksen myötä oma kaappi, jonne laitetaan omat kouluvälineet
ja -kirjat säilytykseen. Kalusteita päivitetään ja järjestellään vielä
maanantaina. Tiistaina luokan pitäisi olla siinä määrin kunnossa, että
voimme aloittaa siellä opiskelun.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti